Citadele KMT finalo ketvertą stebėjo kas penktas televizijos žiūrovas
Photo: LKL/BNS

Citadele KMT finalo ketvertą stebėjo kas penktas televizijos žiūrovas

Author: LKL.lt
2021-02-16

Savaitgalį Panevėžyje praūžė didžiausia metų Lietuvos krepšinio šventė – Citadele Karaliaus Mindaugo taurės (Citadele KMT) finalo ketverto varžybos. Kasmet vykstanti krepšinio fiesta ir šįkart sulaukė didelio televizijos žiūrovų dėmesio.

Dėl koronaviruso keliamų grėsmių Citadele KMT finalo ketvertas pirmą kartą istorijoje vyko be žiūrovų, todėl visas renginys buvo skirtas būtent televizijos žiūrovams ir interneto vartotojams.

Viso savaitgalio metu krepšinio rungtynės ir įvairūs siužetai bei pasirodymai buvo rodomi LRT televizijoje, taip pat portaluose LRT.lt ir DELFI.

Kaip sako LRT sporto skyriaus prodiuseris Ramūnas Grumbinas, nors dėl suprantamų priežasčių (pandemijos – aut. past.) finalo ketvertas šiemet vyko kitaip nei įprastai, jo kokybė nė kiek nenukentėjo, o tai pajautė ir žiūrovai – krepšinio kovas rinkosi beveik kas penktas tuo metu televiziją žiūrėjęs žmogus.

„Kas penktas šį savaitgalį televiziją žiūrėjęs žmogus pasirinko krepšinį. Skaičiai nestebina, nes mes žinome, kad tai visada bus geras produktas. Šio turnyro reitingai kasmet yra pastovūs ir kasmet yra aukšti“, – sakė R. Grumbinas.

Tuo metu, kai LRT televizijoje buvo rodomas krepšinis, tai buvo populiariausia programa visose Lietuvos televizijose – rungtynes vienu metu nuolat žiūrėjo apie 200 tūkst. žmonių.

„Esame patenkinti tuo, kaip lietuviai krepšinio gerbėjai įsitraukia į šį renginį, kurį Lietuvos krepšinio lyga (LKL) suorganizuoja be priekaištų. Šiemet renginys vyko kitaip, bet jo kokybė tikrai nenukentėjo“, – apibendrino LRT prodiuseris.

Priminsime, kad Citadele KMT čempionais tapo Kauno „Žalgirio“ krepšininkai, antrąją vietą turnyre užėmė Panevėžio „Lietkabelis“, bronzą iškovojo Utenos „Juventus“, o ketvirtąją vietą užėmė Klaipėdos „Neptūnas“.

Sponsors

Title sponsor

General sponsor

Main sponsor

Main sponsor

Main sponsor

Main sponsor

Main sponsor

Main sponsor

Partners

Broadcasting partner
Technical partner
Medical partner
Technical partner
Broadcasting partner
Technical partner
Broadcasting partner