LKL partnerė „Tūta“ veiklos 30-metį pasitinka atsinaujinusi
LKL nuotr.

LKL partnerė „Tūta“ veiklos 30-metį pasitinka atsinaujinusi

Author: LKL.lt
2021-12-17

Gruodžio 17 d. sporto aprangų bendrovė „Tūta“ mini savo veiklos 30-metį. Bendrovė žengia į naują etapą: į brolių – Valentino ir Gedimino Navikauskų bei Algirdo Milašausko – iniciatyva sukurtą verslą įsitraukia ir Navikauskų sūnūs – Eimantas bei Audrius ir jų kolega Andrius Bakanas. Verslininkai tikina, kad tęs bendradarbiavimą su Lietuvos krepšinio lyga.

„Tūta“ yra viena tų įmonių, kurios savo veiklą pradėjo po Nepriklausomybės atkūrimo – 1991 metais. Per tris darbo dešimtmečius sukūrė prekių ženklą, kuris atpažįstamas sporto bendruomenei ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje.

„Turiu viziją „Tūtą“ pakelti į naują lygmenį – kad ji kurtų ne tik sporto, bet ir laisvalaikio drabužius. Įmonės kolektyvas sukaupęs itin vertingos patirties – yra darbuotojų, kurie čia dirba daugiau kaip 25 metus, tad jų patirtį sujungsime su šiuolaikinėmis tendencijomis.

Be, to, neslėpsiu, yra šilta ir nostalgiška, kad būsiu dalimi to verslo, kurį stebėjau nuo mažens. Tai atsakomybė ir įsipareigojimas tęsti tai, kas įmonėje sukurta per 30 metų“, – sakė vienas „Tūtos“ akcininkų E.Navikauskas.

„Tūtos“ direktorius V.Navikauskas patikino, jog prieš porą metų Citadele Karaliaus Mindaugo taurės turnyre debiutavusi inovacija – išmanieji teisėjų marškinėliai – nebus pamiršta.

„Tai jau bus trečias kartas, kai teisėjai išbėgs su marškinėliuose įmontuotais lanksčiaisiais ekranais, kurie suteikia galimybę rodyti reklamas. Buvome sugalvoję, kad šįkart jie bus kitokie, didesni, tačiau pandemija šiek tiek sutrikdė bendradarbiavimą su ekranų pioniere „Royole“. Vos situacija pagerės, neabejotinai pateiksime daugiau naujovių sporto aprangų rinkoje“, – sakė V.Navikauskas.

Anot „Tūtos“ direktoriaus, įmonė visuomet stengėsi būti inovatyvi:

„Be jau minėtų LKL krepšinio teisėjų išmaniųjų marškinėlių, vienas ryškesnių momentų – kitaip pažvelgti į moterų krepšinį.

2004 m. sukūrėme pirmąjį pasaulyje šiuolaikinių krepšinio aprangų-suknelių prototipą. O 2007 m. „FIBA Europe“pakvietė mus dalyvauti bendrame moteriškesnių krepšinio aprangų kūrimo projekte – tas bendradarbiavimas truko penkerius metus. Darbo rezultatas – buvo pakeisti aprangų reikalavimai moterų „Eurolygai“. 2010 m. FIBA reglamentuojamose oficialiose varžybose pirmą kartą Baltarusijos moterų krepšinio rinktinė jau žaidė vilkėdama sukneles.“

Pasak V.Navikausko, įmonė puoselėja tvarumo idėjas ir pasisako už tvarių medžiagų naudojimą. „Tūta“ sportines aprangas gamina iš perdirbto (recycled) poliesterio, organinės medvilnės ir kitų pažangių žaliavų.

Sponsors

Title sponsor

General sponsor

Main sponsor

Main sponsor

Main sponsor

Main sponsor

Main sponsor

Partners

Technical partner
Broadcasting partner
Technical partner
Technical partner
Broadcasting partner
Technical partner
Medical partner
Broadcasting partner