Kalba skaičiai: „Betsafe–LKL“ arenos pilnėja, transliacijos – populiaresnės už tarptautinius turnyrus
LKL / BNS nuotr.

Kalba skaičiai: „Betsafe–LKL“ arenos pilnėja, transliacijos – populiaresnės už tarptautinius turnyrus

Author: LKL.lt
2020-01-15

Per pirmą „Betsafe–LKL“ čempionato reguliariojo sezono pusę komandų rungtynes arenose stebi 5 proc. daugiau žiūrovų lyginant su praėjusiu sezonu, o transliacijos per televiziją populiaresnės nei Lietuvos klubų rungtynės tarptautinėse varžybose.

Tai rodo LKL surinkta informacija.

Lankomiausios – „Žalgirio“ rungtynės

Kauno „Žalgiris“ yra daugiausiai žiūrovų į tribūnas surenkantis „Betsafe–LKL“ klubas visoms komandoms sužaidus po 9 rungtynes namie.

„Betsafe–LKL“ komandų lankomumo vidurkių palyginimas
Komanda Praėjusio reguliariojo
sezono vidurkis
Šio sezono 
(2 ratų) vidurkis
Pokytis
„Žalgiris“ 3973 4188 +5%
„Rytas“ 2882 2855 -1%
„Neptūnas“ 2925 2781 -5%
„Šiauliai“ 1943 2086 +7%
„Lietkabelis“ 1644 2084 +27%
„Juventus“ 1468 1675 +14%
„Sintek–Dzūkija“ 1596 1380 -14%
„Nevėžis“ 810 1189 +47%
„CBet“ 697 833 +20%
„Pieno žvaigždės“ 725 539 -26%
Vidurkis 1866 1961 +5%

Čempionų rungtynes vidutiniškai aplanko 4188 žiūrovai – tai 5 proc. daugiau lyginant su visu praėjusiu reguliariuoju sezonu.

Antroje vietoje pernai buvęs „Neptūnas“ šįkart užleido poziciją Vilniaus „Rytui“ – jo rungtynes aplanko vid. 2855 žiūrovai arba 1 proc. mažiau lyginant su pernai.

„Neptūno“ arenos lankomumo kritimas – 5 proc. (vid. 2781 lyginant su 2925 pernai).

Įspūdingus šuolius atliko Kėdainių „Nevėžio“ ir Panevėžio „Lietkabelio“ klubai. „Nevėžio“ rungtynes stebi net 47 proc. daugiau žiūrovų lyginant su praėjusiu sezonu (vid. 1189 šiemet lyginant su 810 pernai), „Lietkabelio“ namų rungtynėse aistruolių padaugėjo 27 proc. (vid. 2084 šiemet lyginant su 1644 pernai).

Bendras lygos vidurkis per pirmus du čempionato ratus išaugo 5 proc. lyginant su praėjusiu reguliariuoju sezonu (vid. 1961 lyginant su 1866 pernai).

„Betsafe–LKL“ transliacijos populiaresnės už tarptautinius turnyrus

Per pirmus du „Betsafe–LKL“ čempionato ratus per nacionalinę televiziją parodytos 37 rungtynės BTV kanalu. Daugiausiai dėmesio sulaukė spalio 20 d. vykęs pirmas sezono mūšis tarp „Ryto“ ir „Žalgirio“.

TV transliacijų reitingų palyginimas
Transliacijos Rtg (%)* Share (%) ** Žiūrovų sk.***
„Betsafe–LKL“ transliacijos per BTV
(2019-20 m. sezono II ratai)
2,6 7,7 265,9 tūkst.
„Ryto“ rungtynės Europos taurėje 
(2019 m. spalis – 2020 m. sausio 8 d.)
2,4 6,7 205,8 tūkst.
„Neptūno“ rungtynės FIBA ČL
(2019 m. spalis – 2020 m. sausio 7 d.)
1,3 3,7 132,9 tūkst.
„Lietkabelio“ rungtynės FIBA ČL
(2019 m. spalis – 2020 m. sausio 8 d.)
1,0 2,8 107,8 tūkst.
* Rtg (%) – vidutinis visų transliacijų reitingas
** Share (%) – vidutinė auditorijos, tuo metu žiūrinčios televiziją, dalis
*** Žiūrovų sk. – vidutinis žiūrovų, bent minutę žiūrėjusių transliaciją, skaičius

Šių rungtynių reitingas siekė 5,1%, o dviejų su puse valandos transliaciją vidutiniškai žiūrėjo daugiau nei 16 proc. visų tuo metu televizorius įsijungusių šalies gyventojų. Transliaciją pamatė daugiau nei 350 tūkst. žiūrovų.

Vidutinis vienų šio sezono „Betsafe–LKL“ rungtynių televizinis reitingas siekė 2,6 proc. ir tai yra identiškas rezultatas lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Vidutiniškai „Betsafe–LKL“ rungtynes per BTV stebėjo 7,7 proc. visų tuo metu televizorių įsijungusių gyventojų.

„Betsafe–LKL“ transliacijos šį sezoną populiaresnės nei Lietuvos klubų transliacijos tarptautiniuose turnyruose.

„Rytas“ sužaidė 11 rungtynių Europos taurės turnyre ir vidutinis televizinis reitingas siekė 2,4 proc.

Per televiziją „Ryto“ rungtynes Europos taurės turnyre stebėjo 6,7 proc. visų tuo metu televizorių įsijungusių gyventojų.

„Neptūno“ ir „Lietkabelio“ susitikimų iki sausio 13 d. FIBA Čempionų lygoje reitingas siekė atitinkamai 1,3 ir 1 proc.

„Žalgirio“ rungtynės Eurolygoje transliuojamos per mokamą kanalą, tad duomenys nėra prieinami.

Sponsors

Title sponsor

General sponsor

Main sponsor

Main sponsor

Main sponsor

Main sponsor

Main sponsor

Partners

Technical partner
Medical partner
Broadcasting partner
Broadcasting partner
Technical partner
Broadcasting partner
Technical partner
Technical partner