„Betsafe–LKL“ čempionate – įspūdingas lankomumo augimas
Photo: Fotodiena.lt

„Betsafe–LKL“ čempionate – įspūdingas lankomumo augimas

Author: LKL.LT
2018-03-29

Lietuvos krepšinio lyga tvirtina savo pozicijas kaip populiariausias sporto čempionatas Lietuvoje. Šį sezoną „Betsafe–LKL“ rungtynių lankomumas augo beveik 15 proc. ir pasiekė visų laikų rekordą.

Per tris „Betsafe–LKL“ čempionato ratus į krepšinio rungtynes arenose vidutiniškai rinkosi 2354 žiūrovai. Per tą patį etapą praėjusį sezoną krepšinio rungtynes vidutiniškai lankydavo 2055 aistruoliai ir tai buvo rekordinis rezultatas per lygos istoriją.

Arenų lankomumo vidurkis dar turėtų išaugti, nes laukia lemiamos sezono kovos, įprastai sutraukiančios daugiau žiūrovų.

Daugiausia prie arenų lankomumo kilimo prisidėjo „Šiaulių“ ir Vilniaus „Lietuvos ryto“ klubai – jų namų rungtynių lankomumas augo daugiau nei 60 proc.

„Lietuvos ryto“ namų rungtynės tapo lankomiausios šį sezoną – sostinės klubas aplenkė Klaipėdos „Neptūną“.

Šį sezoną „Lietuvos ryto“ rungtynėse per „Betsafe–LKL“ čempionatą vidutiniškai apsilanko 4219 žiūrovų (per praėjusį reguliarųjį sezoną – vid. 2565 žiūrovai).

„Neptūno“ rungtynėse vid. apsilanko 3981 žiūrovas (lyginant su 4042 vidurkiu praėjusį sezoną). Uostamiesčio klubas yra vienas iš trijų „Betsafe–LKL“ dalyvių, kurio lankomumas krito.

Didžiausią kilimą fiksavo „Šiaulių“ klubas – beveik 67 proc. Šį sezoną „Šiaulių“ namų rungtynėse vidutiniškai apsilanko 2257 žiūrovai, praėjusį sezoną šis skaičius siekė 1352 žiūrovus.

„Betsafe–LKL“ rungtynių lankomumas
Vt. Klubas Vid. žiūrovų
(trys šio sezono ratai)
Vid. žiūrovų
(praėjęs reg. sezonas)
Pokytis
1. Lietuvos rytas 4219,08 2565,44 64,46%
2. Neptūnas 3980,71 4042,22 -1,52%
3. Žalgiris 3917,92 3740,17 4,75%
4. Lietkabelis 3570,14 3211,94 11,15%
5. Šiauliai 2257,14 1352,22 66,92%
6. Dzūkija 1836,62 1789,06 2,66%
7. Juventus 1559,71 1448,78 7,66%
8. Nevėžis 851,67 881,56 -3,39%
9. Vytautas 752,5 706,33 6,54%
10. Pieno žvaigždės 585,93 592,78 -1,16%

Sponsors

Title sponsor

General sponsor

Main sponsor

Main sponsor

Main sponsor

Main sponsor

Main sponsor

Partners

Technical partner
Technical partner
Broadcasting partner
Technical partner
Medical partner
Technical partner
Broadcasting partner
Broadcasting partner